Giornale radio
Raiplay
- Video00:07:35
- Video00:07:15
- Video00:07:19
- Video00:07:19
- Video00:07:25
S1 E5 Tip il surisin - I fruts sono miôr des frutis?
RAI FVG LA TV PAR FURLAN
- Pubblicato il07-12-2022
- Video00:07:21
- Video00:07:22
- Video00:07:16
- Video00:07:26
- Video00:07:21
- Video00:07:35
- Video00:07:27
VUÊ O FEVELìN DI…
Un program di atualitât, costum, culture e societât, in onde ogni dì: dal lunis al vinars, aes 11.10 di buinore (par dîs minûts) e daspò misdì aes 15.15.
L'appuntamento quotidiano in lingua friulana. 10 minuti la mattina alle 11.10 per mettere a fuoco un problema, con l'aiuto degli ospiti, o per segnalare una novità; 15 minuti il pomeriggio, dalle 15.15 alle 15.30 sull'attualità culturale in Friuli.
Dai 18 ai 25 di Novembar
Dal 18 al 15 Novembre
h.11.10
LUNIS AI 18 DI NOVEMBAR Di resint intal repart di pediatrie dal ospedâl di Tumieç si è davuelte une cerimonie pal progjet di pet therapy che la aziende sanitarie dal Friûl di Mieç ASUFC e à metût adun a tacâ di chest an in dutis lis pediatriis dai ospedâi di riferiment, in graciis dal jutori fondamentâl de fondazion Pittini. Ospit: David Turello dir. sanitari ASUFC.
MARTARS AI 19 DI NOVEMBAR A tacâ di usgnot e fin ai 17 di Dicembar, a San Denêl, il comun al organize un cors di auto difese e sigurece pes feminis dai 14 agns in sù, sedi di San Denêl che di fûr. Cun cheste ufierte l'intindiment al è di dâ aes partecipantis lis basis di teorie e di pratiche par dâi cuintri ae plaie de violence di gjenar. Ospite: Daniela Cominotto ass. al sociâl dal comun di San Denêl.
MIERCUS AI 20 DI NOVEMBAR Cincuante aziendis dal F-VJ cun passe 55 milions di Kwh dâts fûr e centenârs di dipendents a riscjin cumò di vêle grivie par vie des concessions che a stan par scjadi intal 2025 e 2027 e che a podaressin lâ a gare europeane cul pericul che a vignedin dadis aes multinazionâls. Par fâ clarece, vinars stât la associazion des aziendis dal idroeletric dal F-VJ e à fat a Udin une cunvigne sul teme. Ospite: Gianna Cimenti presidente di Assimpidro Fvg.
JOIBE AI 21 DI NOVEMBAR Domenie ai 24 di Novembar a Palme si cor la edizion numar 22 de mieze maratone de citât. La partence e je previodude di place Grande e, in plui de corse di ponte, a saran altris events tant che la stafete des scuelis e une marcje no competitive di 5 e 10 km. Ospit: Luca Martina pres. ass. events sportîfs Palme.
VINARS AI 22 DI NOVEMBAR La associazion taliane agriculture biologjiche dal F-VJ, martars che al ven e organize une cunvigne cetant impuartante: "La agriculture biologjiche par frontâ il cambiament dal clime". Tancj i intervents in program, moderâts de bande de presidente dal AIAB F-VJ Cristina Micheloni. Ospite: Cristina Micheloni pres. AIAB.
LUNEDI 18 NOVEMBRE Recentemente presso la pediatria dell'ospedale di Tolmezzo, si è svolta una breve cerimonia per il progetto di Pet Therapy che l’azienda sanitaria ASUFC ha introdotto a partire da quest’anno nelle pediatrie dei nosocomi, grazie al fondamentale contributo della fondazione Pittini. Ospite: David Turello dir. sanitario ASUFC.
MARTEDI 19 NOVEMBRE Da stasera e fino al 17 dicembre a San Daniele il comune organizza un corso di autodifesa e sicurezza rivolto a donne dai 14 anni in su, residenti e non. Con il corso si intendono fornire così le basi teoriche e pratiche per il una forte deterrenza come contrasto alla violenza di genere. Ospite: Daniela Cominotto ass. al sociale del comune di San Daniele .
MERCOLEDI 20 NOVEMBRE Cinquanta imprese del FVG con oltre 55 milioni di kWh ora prodotti e centinaia di dipendenti, rischiano ora grosso per via delle concessioni in scadenza nel 2025 e 2027 che potrebbero andare a gara europea mettendole in competizione con colossi internazionali. Per fare chiarezza venerdì scorso gli imprenditori idroelettrici Fvg si sono riuniti a Udine e afrontare il tema. Ospite: Gianna Cimenti presidente di Assimpidro Fvg .
GIOVEDI 21 NOVEMBRE Domenica 24 novembre a Palmanova si correrà la 22a edizione della mezza maratona città di stellata. La partenza è prevista da piazza Grande e oltre alla gara ci saranno anche eventi collaterali come la staffetta delle scuole e una marcia di 5 o 10 km a passo libero non competitiva sui bastioni. Ospite: Luca Martina pres. ass. Eventi sportivi Palmanova.
VENERDI 22 NOVEMBRE L'associazione italiana agricoltura biologica del FVG, martedì 26 novembre a Udine organizza un importante convegno dal titolo "L'agricoltura biologica per affrontare il cambiamento climatico." Tanti gli interventi in programma, introdotti e moderati dalla presidente AIAB FVG Cristina Micheloni. Ospite: Cristina Micheloni pres. AIAB FVG.
h. 15.15
LUNIS AI 18 DI NOVEMBAR L’Anciuti Music Festival di Fors di Sore al è pront par largjâsi fintremai a Salisburg, inte patrie dal divin Mozart, par un conciert esclusîf dedicât aes sonades talianes dal 18° secul. La rassegne dedicade al costrutôr di struments a flât cjargnel, Giovanni Maria Anciuti, al pant simpri di plui la so nomee a nivel internazionali. Interviste al organizadôr e oboist, Enrico Cossio.
MARTARS AI 19 DI NOVEMBAR Il Cai, il grop alpin talian di Tresesin, in colaborazion cun l’Universitât di Udin, al à metût in program un biel progjet dal titul “Pensieri e parole della montagna”. Quatri seradis cun ospits docents ed esperts par fâ cognossi e condividi esperiences leades a mont. Interviste al president dal Cai di Tresesin, Emi Puschiasis.
MIERCURS AI 20 DI NOVEMBAR Al è pront a festegjâ i 60 agns di ativitât il grop folkloristic Balarins de Riviere. Une realtât storiche e tra lis plui impuartantis tal studiâ, proponi e pandi il bal tradizionâl furlan, aprezade no dome in dut il Friûl, ma ancje in tai plui impuartants festivals internazionâi dal folklôr. Interviste ae presidente Natasha Finotto e ae colaboradore storiche Daniela Marsiglio.
JOIBE AI 21 DI NOVEMBAR Il Coro Giuseppe Peresson di Plan Darte al fâs sessante agns di cariere, une corâl che a puarte indenat cun competence e passion il cjant di tradizion orâl, ma ancje si interesse aes gnovis espressions de musiche corâl. Pront par il conciert commemoratîf dai 23 di Novembar a Palaç Savoia di Darte, cognossin il Peresson intervistant il president Flavio Schiava e il diretôr Mario De Colle.
VINARS AI 22 DI NOVEMBAR
E torne par la seconde edizion la “Fieste dai nonos di Salin”, in Val d’Incjaroi. Une ocasion sedi par onorâ la presince inte comunitât dai plui anzians, ma ancje par tegni vive la coletivitât in tun piçul e biel paîs che al ponte su lis tradizions e il vivi sempliç in armonie. Interviste al organizadôr Enêa Pellizzotti dal grop parochiâl di Salin.
LUNEDÌ 18 NOVEMBRE L’Anciuti Music Festival di Forni di Sopra è pronto per allargare i suoi orizzonti fino a Salisburgo, nella patria del divino Mozart, per un concerto esclusivo dedicato alle sonate italiane del 18° secolo. La rassegna dedicata al costruttore carnico di strumenti a fiato, Giovanni Maria Anciuti, espande sempre più la sua nomea a livello internazionale. Intervista all’organizzatore ed oboista, Enrico Cossio.
MARTEDÌ 19 NOVEMBRE Il Cai, gruppo alpino italiano di Tricesimo, in collaborazione con l’Università di Udine, ha messo a programma un bel progetto dal titolo “Pensieri e parole in montagna”. Quattro serate con ospiti docenti ed esperti per far conoscere e condividere esperienze legate alla montagna. Intervista al presidente del Cai di Tricesimo, Emi Puschiasis.
MERCOLEDÌ 20 NOVEMBRE È pronto a festeggiare il 60 anni di attività, il gruppo folkloristico Balarins de Riviere. Una realtà storica e tra le più importanti nello studiare, proporre e divulgare il ballo tradizionale friulano, apprezzata non solo in tutto il Friuli ma anche nei più importanti festival internazionali del folklore. Intervista alla presidente Natasha Finott e alla collaboratrice storica Daniela Marsiglio.
GIOVEDÌ 21 DICEMBRE Il Coro Giuseppe Peresson di Piano D’Arta compie sessant’anni di carriera, una corale che promuove con competenza e passione il canto di tradizionale orale, ma anche si interessa alle nuove espressioni della musica corale. Pronto per il concerto commemorativo del 23 novembre a Palazzo Savoia di Arta Terme, conosciamo il Peresson intervistando il presidente Flavio Schiava e il direttore Mario De Colle.
VENERDÌ 22 NOVEMBRE Torna per la seconda edizione la “Festa dei nonni di Salino”, in Val d’Incarojo. Un’occasione sia per onorare la presenza nella comunità dei più anziani, ma anche per tenere viva la collettività in un piccolo e bel paese di montagna che punta sulle tradizioni ed il vivere semplice in armonia. Intervista all’organizzatore Enea Pellizzotti del gruppo parrocchiale di Salino.
https://www.raiplaysound.it/programmi/vueofevelindi
TI PODARÈS INTERESSÂ ANCJE
OBIETTIVO FRIULI
CASA FRIULI
ROTOCALCO INCONTRI
SCOLTE E DISCJAME LIS PONTADIS
-
A CURA DI
ANTONIA PILLOSIO E ARIANNA ZANI
-
AL MICROFONO
ALESSIO SCREM E ENRICO TURLONI
-
CONTATTI
Tel: +39 040 7784389
antonia.pillosio@rai.it
Tel: +39 0432 627656
arianna.zani@rai.it