Giornale radio


Raiplay

Sclesis, cinc minûts di sience e tecnologjie
Schegge, cinque minuti di scienza e tecnologia

In onde dal lunis al vinars, aes 11.09 par 5 minûts
In onda dal lunedì al venerdì alle 11.09 per 5 minuti

 

In onde in repliche lis pontadis di Sclesis, la serie su la sience e la tecnologjie

 

In onda in replica le puntate di Sclesis, la serie sulla scienza e la tecnologia

 









ASCOLTA E SCARICA LE PUNTATE



 

Sclesis, cinc minûts di sience e tecnologjie

Sience e tecnologjie in sclesis radiofonichis par svicinâsi a lis leçs che a guviernin il nestri mont e a lis creazions da l'inzen che a smicjin a fâ cressi il progrès de umanitât. Si fevele di machinis e di stelis, di bateris e puints. Dut chest doprant il furlan, une lenghe minoritarie che e cîr, come dutis lis altris lenghis, di comunicâ la realtât dulintor e di sei simpri inzornade. La trasmission, par cure di Marco Tempo, e je stade realizade cun il supuart de Societât Furlane di Sience e Tecnologjie.

 

Schegge: cinque minuti di scienza e tecnologia

Scienza e tecnologia in schegge (sclesis in friulano) radiofoniche per avvicinarsi alle leggi che governano il nostro mondo e alle creazioni dell’ingegno che cercano di contribuire al progresso dell’umanità.

Vi si parla di macchine e di stelle, di batteri e di ponti. Il tutto usando il friulano, una lingua minoritaria che cerca, come tutte le altre, di comunicare la realtà che lo circonda ed essere al passo con i tempi. La trasmissione curata da Marco Tempo è stata realizzata con il supporto della Società Friulana di Scienza e Tecnologia.