Giornale radio


Raiplay

FRIÛL IN COMUN. VÔS E INIZIATIVIS DAL TERITORI

IN ONDE LA SABIDE DES 14.05
IN ONDA IL SABATO DALLE 14.05

Sabide ai 16 di Novembar

 

Gnove sabide e gnove pontate di "Friûl in Comun". Inte zornade di vuê o viodarìn ce che si pues fâ a Reane dal Roiâl, paîs siôr no dome di nature e dal so scus, ma ancje di events come il "Simposio Internazionale di Scultura su Pietre". Cun nô, il Sindic Anna Zossi, l'Assessore Paola Miconi e Roberto Cossettini, president dal circul culturâl "Il Faro" (foto)

 

A coventin dome un pâr di minûts par rivâ tal nestri secont comun di vuê: Paulêt. Il sindic Giuliano Castenetto nus mostrarà lis bielecis di un teritori a pôcs chilometris di Udin, ma tal mieç dal vert. Adun cun Nello Gardellini, president dal grop Pittotti ODV, o larìn invezit a scuvierzi la impuartance dal volontariât, che al ven puartât indenant ancje in graciis de colaborazion coi comuns dongje, come chel di Reane.

 

 

Sabato 16 novembre

 

Nuovo sabato e nuova puntata di "Friûl in Comun". Nella giornata di oggi vedremo quello che si può fare a Reana del Rojale, paese ricco non solo di natura e delle sue fogli di mais, ma anche di eventi come il "Simposio Internazionale di Scultura su Pietre". Con noi, la Sindaca Anna Zossi, l’Assessora Paola Miconi e Roberto Cossettini, presidente del circolo culturale "Il Faro" (foto).

 

Da Reana bastano pochi minuti per raggiungere il secondo comune di oggi: Povoletto. Il sindaco Giuliano Castenetto ci mostrerà le bellezze di un territorio a pochi chilometri da Udine, ma con tanto verde. Insieme a Nello Gardellini, presidente del gruppo Pittotti ODV, andremo invece a scoprire l’importanza del volontariato, che in questo territorio viene portato avanti anche grazie alle collaborazioni coi comuni vicini, come quello di Reana.

 

 


ASCOLTA E SCARICA LE PUNTATE




 

Friûl in Comun. Vôs e iniziativis dal teritori

Une cartuline radiofoniche dai comuns de nestre regjon dulà che i sindics a puedin presentâ pal miôr lis peculiaritâts de lôr zone, marcant lis variis carateristichis toponomastichis, gjeografichis, storichis, contant i plui impuartants aspiets culturâi, economics e di comunitât, cence dismenteâsi des iniziativis linguistichis dedicadis ae marilenghe.

Un viaç che di volte in volte si insiorarà de vôs di une persone che e puarte indenant i valôrs dal lûc, evidenziant ancje il rûl dai zovins e il lôr contribût.

 

 

Friûl in Comun. Vôs e iniziativis dal teritori

Una cartolina radiofonica dai comuni della nostra regione dove i sindaci possano presentare al meglio le peculiarità della propria zona, evidenziandone le varie caratteristiche toponomastiche, geografiche, storiche, fino a raccontarne i punti di forza culturali, economici e di comunità e, ovviamente, le iniziative linguistiche dedicate alla marilenghe.

Un viaggio che di volta in volta si arricchirà di voci appartenenti a un testimone portatore dei valori del luogo, sottolineando anche il ruolo dei giovani e il loro apporto.

  • UN PROGRAMMA DI

    MARCO FORNASIN, GIACOMO PLOZNER E ARIANNA ZANI

  • CON

    MARCO FORNASIN E GIACOMO PLOZNER

  • CONTATTI

    Tel: +39 0407784277
    programmirai.fvg@rai.it