Giornale radio



Raiplay
- Video00:07:35
- Video00:07:15
- Video00:07:19
- Video00:07:19
- Video00:07:25
S1 E5 Tip il surisin - I fruts sono miôr des frutis?
RAI FVG LA TV PAR FURLAN
- Pubblicato il07-12-2022
- Video00:07:21
- Video00:07:22
- Video00:07:16
- Video00:07:26
- Video00:07:21
- Video00:07:35
- Video00:07:27
Impresis di îr, siums di doman
In onde la sabide des 14
In onda il sabato alle 14
SABIDE 29 MARÇ
SABATO 29 MARZO
Te tierce pontade dal program “Impresis di îr, siums di doman” o cognossarìn doi imprenditôrs che a rapresentin dôs animis difarents de imprenditorie furlane: une plui tecnologjiche e une plui artesanâl.
Cun Fabiano Benedetti (foto), CEO di beanTech, o cjacararìn di informatiche e trasformazion digjitâl, e di cemût une societât nassude tra doi amis universitaris e je deventade un riferiment pe industrie 4.0.
A seguî, Silvia Di Piazza, artesane tessile di Comeglians, nus menarà tal mont dal Hand Tufting, la tecniche che je e dopre par fâ tapets artistic e personalizâts. Une riflession sul valôr dal timp, dal lavôr a man e de sostenibilitât tal mont dai furniments.
Nella terza puntata del programma “Impresis di îr, siums di doman” incontriamo due figure che rappresentano due anime diverse dell’imprenditoria friulana: quella digitale e quella artigianale.
Con Fabiano Benedetti (foto), CEO di beanTech, parleremo di informatica e trasformazione digitale, scoprendo come una realtà nata dall’amicizia tra due studenti universitari sia diventata oggi un punto di riferimento per l’industria 4.0.
A seguire, Silvia Di Piazza, artigiana tessile di Comeglians, ci accompagna nel mondo dell’Hand Tufting, la tecnica con cui realizza tappeti artistici e personalizzati. Una riflessione sul valore del tempo, del gesto manuale e della sostenibilità applicata all’arredo.
Impresis di îr, siums di doman
Un program pensat par contâ la storie di chei imprenditôrs e di chês impresis che an vût sucès, fasint cognossi il Friûl tal mont. Un viaç traviers oms e feminis che scomençant di un sium, an cjatât le strade juste, la idee vincent, promovint lavôr, fortune e sperancis.
Imprese di ieri sogni di domani
Un programma pensato per raccontare le storie di imprenditori e imprese che hanno avuto successo, facendo conoscere il Friuli nel mondo. Un viaggio attraverso uomini e donne che partendo da un sogno hanno trovato la strada giusta, l'idea vincente promuovendo lavoro, fortuna e speranze.
-
DI E CUN
DI E CONDAVID ZANIRATO
-
PAR CURE DI
A CURA DIARIANNA ZANI