Giornale radio


Raiplay

LA TELEVISION PAR FURLAN

LA TELEVISION PAR FURLAN



La  programazion di Rai 3 bis (canâl 810)

 

La programmazione di Rai3 bis (canale 810)

                           
 





Tv par furlan e slargjie la sô ufierte!  Daspò la TV dai fruts e rive su Raiplay la sezion Documentaris: di fat, di martars ai 2 di Zenâr o cjatarês i nestris gnûfs prodots, che o podarês viodi jentrant tal sît www.raiplay.it scrivint te striche di ricercje il titul dal program che o cirîs, o dome La Tv par furlan.

 

La TV par furlan amplia la sua offerta! Dopo la tv per i ragazzi arriva su Raiplay la sezione Documentaris: da martedì 2 gennaio troverete i nostri nuovi prodotti, che potrete vedere entrando sul sito www.raiplay.it  scrivendo nella barra di ricerca il titolo del programma che cercate o semplicemente La Tv par furlan.





 

Settimana da martedì 1 a venerdì 4 aprile

Setemane di martars 1 a vinars ai 4 di Avril



CARTONS ANIMÂTS IN LENGHE FURLANE


martars ai  1 di Avril   aes 14.20 in repliche vinars  ai  4 di Avril aes 14.20


JULI CUNIN  - Orelis rossis

 

 

CARTONI ANIMATI IN LINGUA FRIULANA 


martedi 1/04 h 14.20  replica venerdì 4/04 h 14.20

 

GIULIO CONIGLIOOrecchie rosse

 




La TV par furlan

martars ai 1 di Avril aes 21.20

in repliche vinars ai 4 di Avril  aes 21.40

 

La buse dai siums

 

Cuant che Udin al clame i Cjargniei a vegnin jù. Vuê o lin tal mieç de Udin multietniche incuintri al gjat di Tumieç plui famôs de region, che nus conte dal so viaç dentri e fûr de buse.

De capitâl a Muimans intun bati di voli, dulà che nus spetin cinc fantats poiâts su la casse dal... muart. Nissune pôre però fruts, la lôr musiche e met voie di vivi ce no!

 

Pontade 3

 

Un viaç inmagant a traviers dal Friûl, par discuvierzi i pionîrs, che a àn segnat la storie de musiche furlane, e i artist di vuê che a cjolin sù la ereditât, rinovânt e proietânt il sô spirt bande al futûr.

 

 

Po dopo

 

Lâ pai cjistiei in Friûl-Vignesie Julie

di Antonia Pillosio

Prin episodi – Cordovât

O cjaminìn pal borc in ponte di pîts, o jentrìn intune gleseute e o lin sù sul cjistiel. Il borc al è nostalgjie e memorie, o tocjìn a pene lis pieris, scoltant la lôr storie.

Tal aiar profums, lûs e colôrs: vuê o scuvierzìn il cjistiel, il borc e un zardin magjic di Cordovât, un antîc borc medievâl.

Tiere di ispirazion poetiche par grancj scritôrs tant che Ippolito Nievo e Pier Paolo Pasolini, dal 2024 al è stât nomenât tai borcs plui biei di Italie. Il paîs al è te planure furlane a man drete dal Tiliment, sul confin cul Venit.

 

 

La tv in friulano

martedì  1/04 h 21.20

replica venerdì 4/04  h 21.40

 

La buse dai siums

 

Un viaggio affascinante attraverso il Friuli, alla scoperta dei pionieri che hanno segnato la storia della musica friulana e degli artisti di oggi che ne raccolgono l'eredità, rinnovandone lo spirito e proiettandola verso il futuro.


Puntata 3

Quando Udine chiama i carnici scendono. Oggi andiamo nella Udine multientica ad incontrare il gatto di Tolmezzo più famoso della regione, che ci racconta il suo viaggio dentro e fuori dalla buca.

Dalla capitale a Moimacco è un battito di ciglia, dove ci aspettano cinque ragazzi appoggiati alla cassa del... morto. Nessuna paura però, la loro musica mette voglia di vivere altroché.

 

 

A seguire

 

Andar per castelli in Friuli Venezia Giulia

di Antonia Pillosio

Primo episodio: Cordovado

Camminiamo per il borgo in punta di piedi, entriamo in una chiesetta, saliamo al Castello. Il Borgo è nostalgia e memoria, sfioriamo le pietre, ascoltando la storia di cui fanno parte.

Nell’aria profumi, luci e colori: oggi scopriamo il Castello, il borgo e un magico giardino a Cordovado, antico borgo medievale.

Terra d’ispirazione poetica per grandi scrittori come Ippolito Nievo e Pier Paolo Pasolini, dal 2004 è uno dei borghi più belli d’Italia. Il paese si trova nella pianura friulana dalla parte destra del Tagliamento, al confine con il Veneto.